9/07/2013

photographing video and photos

IMG_1724 IMG_1649 IMG_1631 IMG_1705 IMG_1533
Oltiin eilen Tiian kaa kaisan (<click) luona yötä ja kuvailtii pellolla ja kuha vaa hupsuteltii ja yritettii nukkuu trampallaki:D Oli muuten viime yönä super hieno tähtitaivas! Näin neljä tähdenlentoo! Oli tarkotus viiden aikaa herätä ja lähtee naisvuorelle kattoo hienoo auringon nousuu, mutta jostain syystä ei herättykkää siihe herätykseen. Kuvia tuli otettua sen verran paljon, että tehtii tänää kaisan kanssa niistä tollanen video, haha. Ainiin ja tänään käytiin kaisan kaa hyppäämässä benjit, hui! Muistakaa vaihtaa laaduksi HD!

Ainiin ja huomenna siis kirppispöydälle viedään tavaraa kolmen jälkeen, eli oikeestaan jo sillon niitä kamoja pääsee katselemaan! Pöytä numero siis on  43  ja paikkana  reaalikirpputori . Sieltä löytyy pääasiassa mun ja äitin vaatteita. Mun vaatteissa koot: XS-M. Vaatteet siellä sitten ei oo mitään ihmeellisiä, ainakaan mun mielestä kun niihin oon jo niin kyllästynyt:D. 

10 kommenttia :

  1. Aivan ihana postaus ♥ ja toi video eikä ootte tosi ihania ja kauniita :)

    VastaaPoista
  2. oon jo pitkää miettiny, että miks sun postaukset ei tuu mun bloggerii vaikka oon tän blogin lukija :o
    osaisitko auttaa? harmittaa ku sit tuun tälle sivulle ja oot kirjottanu varmaa 5 uutta postausta ku ois kiva saaha ne ilmotukset aina tonne bloggerii :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se johtuu siitä kun mä oon vaihtanut blogin osotetta, eli sun pitää tavallaan hetkellisesti "lopettaa" mun blogin seuraaminen ja sitte alkaa uudestaa seuraamaan, sitten pitäis bloggerii ilmestyä:)!

      Poista
  3. Todella hämmentävä video

    VastaaPoista
  4. heii pakko kysyä että mistä toi sun paita näissä kuvissa on ja mistä housut? :) niin kivat! :)

    VastaaPoista